Miliarderët e teknologjisë Mark Zuckerberg dhe Elon Musk bënë shaka për një ndeshjeje në kafaz, por në botën e biznesit, lufta tashmë ka filluar.
Më pak se 24 orë pasi Zuckerberg nxori alternativën e tij ndaj Twitter, Threads, ai mori rreth 30 milionë përdorues duke i dhënë besueshmëri si një pretendent serioz në botën e mediave sociale.
Kjo është ende një pjesë e vogël e qindra miliona përdoruesve të Twitter. Por analistët mendojnë se kjo është një shenjë se Meta e Zuckerberg ka një mundësi të mirë për të tërhequr disa nga përdoruesit e saj gjigantë mbi 3 miliardë në Facebook, Instagram dhe WhatsApp për ofertën e re dhe për të sjellë reklamues me vete.
Zuckerberg tha se fillimisht nuk do të kishte reklama në Threads, duke i dhënë kompanisë kohë për të rregulluar aplikacionin, i cili i lejon përdoruesit të lëvizin pafund nëpër postimet e bazuara në tekst.
“Qasja jonë do të jetë e njëjtë me të gjitha produktet tona të tjera: së pari ta bëjmë produktin të funksionojë mirë, pastaj të mendojmë për fitimin e parave në atë pikë,” shkroi ai.
Por përfundimisht, reklamat e Threads mund të shtojnë 1% deri në 5% në të ardhurat e përgjithshme të Metës, duke gjeneruar më shumë se 6 miliardë dollarë në skenarin më optimist, shkroi në një shënim Justin Patterson, analist i kërkimit të kapitalit në KeyBanc Capital Markets.
Twitter gjeneroi 4.5 miliardë dollarë të ardhura nga reklamat në vitin 2021, përpara se marrja e Musk të shkaktonte trazira.
A do të qëndrojnë përdoruesit?
Nëse ato para do të materializohen do të varet nga ajo që do të bëhet Threads.
Musk ishte gati të enjten me kundërgoditjen, duke kërcënuar me veprime ligjore kundër Metës për vjedhje të sekreteve tregtare.
Por zhgënjimi me Twitter ka lënë shumë njerëz të uritur për një alternativë dhe premtimi i Metës është për një “vend më të shëndoshë, më të këndshëm” se Twitter . “Postim. Me optimizëm, tha ylli i Sex and the City, Sarah Jessica Parker, një nga personazhet e famshëm që u fut në aplikacion sëbvashku me Shakirën, Oprahn dhe Khloe Kardashian.
Rreziku rregullator
Reklamuesit do të kërkojnë gjithashtu besimin se nuk po shpenzojnë para në një platformë që i ekspozon ndaj rreziqeve të lidhura me çështje si dezinformimi dhe privatësia.
Nën sundimin e Musk, Twitter, i cili kishte luftuar për të qenë fitimprurës, i ka tjetërsuar reklamuesit me ndryshime të papritura në mënyrën se si faqja moderon përmbajtjen dhe së fundmi, një kufi të ri në numrin e postimeve që audienca mund të shohë.
Por as Zuckerberg nuk po vjen as me një historik të pastër. Kompania e tij Meta është përplasur me reklamuesit për vite me radhë për transparencën dhe saktësinë e të dhënave të saj, ndërsa trajtimi i të dhënave të përdoruesve dhe keqinformimi i saj ka tërhequr kritika të gjera.
Aksionet e Meta u rritën me 4% të mërkurën përpara lançimit, një shenjë e besimit të investitorëve se Zuckerberg ka aftësinë për ta bërë atë të funksionojë, pavarësisht dështimeve si Facebook Dating.
Por, përsëritja e mënyrës së publikimit të lajmeve në Twitter do të jetë e vështirë, duke lënë hapësirë që të dy platformat të ekzistojnë.
Një nga çelësat do të jetë se sa kohë Threads do t’i shmanget reklamave, periudhë kohore që Twitter mund ta shfrytëzojë për të korrigjuar gabimet në platformë./ BBC